Beşiktaş, Çaykur Rizespor ile Beraberlik Aldı
Beşiktaş, Trendyol Süper Lig'de Çaykur Rizespor ile oynadığı maçta 2-2 berabere kaldı. Sergen Yalçın maç sonrası değerlendirmelerde bulundu.
234 Okunma
Beşiktaş, Trendyol Süper Lig'in son haftasında deplasmanda Çaykur Rizespor ile karşılaştı. Siyah-beyazlı ekip, bu mücadeleden 2-2'lik skorla ayrıldı. Maç sonrasında Beşiktaş teknik direktörü Sergen Yalçın, açıklamalarda bulundu.
İŞTE SERGEN YALÇIN'IN SÖZLERİ:
Bence güzel bir maç oldu. Hedefi olmayan bir karşılaşmaydı. Oyuncuları konsantre etmek bir hayli zordu. İlk yarıda sanki oyuncular tatilde gibiydi, ikinci yarıda onları geri çağırdık. Beklenmedik bir durum değildi. Konyaspor maçından sonra bizim için sezon sona ermişti. Koyduğumuz hedefi kaybettik ve bu durum, oyuncular üzerinde etkili oldu. Bu nedenle konsantrasyon sağlamak zorlaştı. Bugün de benzer bir durum yaşandı. İlk yarıda sahada var olmayan bir takım vardı. Devre arasında onları uyandırmak zorunda kaldım. İkinci yarıda takım toparlandı. Ligin son maçı olması sebebiyle güzel bir mücadele olduğunu düşünüyorum.
Muhabir: Altay Coşkun


