Beşiktaş, Çaykur Rizespor ile Beraberlik Yaşadı
Süper Lig'de Beşiktaş, Çaykur Rizespor'la 2-2 berabere kalarak sezonu tamamladı.
63 Okunma
Süper Lig'de 34. haftanın son karşılaşmasında Beşiktaş, Çaykur Rizespor'un sahasında mücadele etti. Türkiye Kupası yarı finalinde elenen ve Dolmabahçe'deki derbide Trabzonspor'a kaybeden Beşiktaş, sezonu galibiyetle kapatmayı hedefliyordu. Ancak, ev sahibi Çaykur Rizespor, Ali Sowe'un 18 ve 31. dakikalarda kaydettiği gollerle 2-0 öne geçti ve ilk yarıyı bu skorla tamamladı.
İKİNCİ YARIDA GOLLER GELDİ
İlk yarıda yaşanan iki gol şokunun ardından Beşiktaş Teknik Direktörü Sergen Yalçın, ikinci yarıya üç oyuncu değişikliğiyle başladı.
Bu değişiklikler olumlu sonuç verdi. Öncelikle 55. dakikada Jota Silva, harika bir golle farkı bire indirdi.
Bu golden yalnızca 7 dakika sonra Cerny, şık bir vuruşla durumu 2-2'ye getirdi. Çaykur Rizespor'un teknik direktörü Recep Uçar ise 73. dakikada kırmızı kart gördü.
Ev sahibi ekip, 90+2'de Halil Dervişoğlu ile 3. golü buldu ancak VAR incelemesi sonucu gol iptal edildi. Her iki takım da sezonu 1 puanla kapattı.
TATİLDEYDİLER
Sergen Yalçın, Çaykur Rizespor ile yapılan berabere kalma sonrasında ilk yarıdaki performansı eleştirdi. İkinci yarıda daha iyi oynadıklarını belirten Yalçın, "Bence güzel bir maç oldu. Hedefsiz bir karşılaşmaydı. Oyuncuları konsantre etmek zor oldu. İlk yarıda çocuklar tatilde gibiydi, ikinci yarıda onları uyandırmak zorunda kaldım." dedi.
Yalçın, "Devre arasında takımı uyandırmak zorunda kaldım. İkinci yarıda toparlandılar. Ligin son maçı olması sebebiyle güzel bir karşılaşma olduğunu düşünüyorum." şeklinde konuştu.
6 EKSİKLE SAHAYA ÇIKTI
Beşiktaş, Çaykur Rizespor karşısında 6 oyuncusundan yararlanamadı. Sakatlığı bulunan Güney Koreli golcü Oh dışında; Kartal Kayra, Rashica, Uduokhai, Gökhan Sazdağı ve devre arasında kadro dışı bırakılan Necip Uysal maçta yer almadı. Devrim Şahin ise Trabzonspor derbisinden sonra kadroda yer aldı.
JOTA'DAN 5. GOL
Sezon başında Nottingham Forest'tan kiralanan Jota Silva, teknik direktör Yalçın tarafından sezonun son maçında yedek bırakıldı. 2. yarının başında oyuna giren Portekizli, 55. dakikada Beşiktaş'ın ilk golünü attı. Bu sezon 5. kez gol sevinci yaşayan Jota, maç sonrası Beşiktaş'tan ayrılarak ülkesine döndü.
CERNY 13 MAÇ SONRA
Beşiktaş formasıyla en son golünü 31 Ocak'taki Konya maçında atan Cerny, 13 maç aradan sonra ligde gol attı. Cengiz'in yerine oyuna girdikten 16 dakika sonra topu filelere gönderdi.
Cerny, takım arkadaşı Jota gibi sezonu 5 golle tamamladı. Attığı gol, Beşiktaşlı taraftarlar tarafından alkışlandı.
SÜPER LİG'DE İKİNCİ KEZ
Çaykur Rizespor-Beşiktaş maçını kadın hakem Asen Albayrak yönetti.
Süper Lig'de bu sezon ikinci kez düdük çalan 29 yaşındaki hakem, daha önce 26. haftadaki Göztepe-Alanyaspor karşılaşmasını yönetmişti.
Asen Albayrak, hakemlik kariyerinde ilk kez büyük bir takımın maçında görev alırken, performansıyla da beğeni topladı.
Muhabir: Altay Coşkun


