Beşiktaş, Çaykur Rizespor ile Beraberlik Yaşadı, Kiralık Oyuncular Veda Etti
Beşiktaş, Çaykur Rizespor ile 2-2 berabere kalırken, kiralık oyuncular İstanbul'u terk etti.
396 Okunma
Çaykur Rizespor ile 2-2 berabere kalan Beşiktaş, lig sezonunu tamamladı. Bu maçın ardından kiralık oyuncular İstanbul'dan ayrılmaya başladı. Rize karşısında ilk golü atan ve ülkesine dönen Jota Silva'nın yanı sıra Asllani ve kaleci Devis Vasquez de takımdan veda etti. El Bilal Toure, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda "Son maç. Çok teşekkür ederim Beşiktaş. Tüm zorluklara rağmen bu sezon değerlerle dolu bu formayı giymekten gurur duydum" ifadelerini kullandı.
Muhabir: Altay Coşkun


