Aziz Yıldırım'dan Fenerbahçe için iddialı açıklamalar

Fenerbahçe'nin eski başkanı Aziz Yıldırım, şampiyonluk hedefiyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu.

Aziz Yıldırım'dan Fenerbahçe için iddialı açıklamalar 16 Mayıs 2026 21:21 53 Okunma

Fenerbahçe'nin eski başkanı ve yeniden başkan adayı Aziz Yıldırım, yaptığı açıklamalarla dikkat çekti. İşte Yıldırım'ın o sözleri...

"20 SENE SONRA FENERBAHÇELİ BULAMAZSINIZ"

"Bu sene şampiyon olamazsak geleceğimiz tehlikeye girecek. Bunu her yerde dile getiriyorum. Geleceğimizi kaybetmemeliyiz. 20 yıl sonra Fenerbahçeli bulamazsınız, haberiniz olsun. İyi oyuncular alarak takımı şampiyon yapacağız. 22'sinde daha fazla açıklama yapacağım."

"HER ŞEYE KARIŞACAĞIM"

"Şimdi 'Başkan her şeye karışıyor' diye düşüneceksiniz. Evet, karışacağım, her işin başında duracağım. Karışmazsak sonuçlar hüsranla sonuçlanıyor. Gerekirse soyunma odasında, Samandıra'da her şeye müdahil olacağız. Biz şampiyon olmayı hedefliyoruz."

"ŞAMPİYON YAPTIKTAN SONRA BIRAKACAĞIM"

"Şampiyon yaptıktan sonra görevimi bırakacağım. Kesinlikle 3 yıl daha devam etmeyeceğim. Daha önce başkan olmayı düşünmüyordum ve aday da olmayacaktım. Geçen yıl imzalar toplandığında gençleri teşvik ettim. Genç adayların çıkmasını istedim ancak bu gerçekleşmedi. Bu yıl neden aday oldum? Görüyorum ki güçlü bir tecrübe ve yeni, dinamik bir yönetim gerekiyor. Tek hedefimiz başarı ve bu başarı şampiyonluktur."

Muhabir: Altay Coşkun