Fenerbahçe Başkan Adayı Aziz Yıldırım'dan Önemli Açıklamalar
Aziz Yıldırım, Fenerbahçe'deki başkanlık adaylığı sürecinde beIN SPORTS'a önemli açıklamalarda bulundu.
50 Okunma
Fenerbahçe Başkan Adayı Aziz Yıldırım, sarı-lacivertli kulübün yaklaşan seçimleri öncesinde beIN SPORTS'un konuğu oldu.
Sarı-lacivertli kulübün başkanlığına seçilmesi durumunda atacağı adımları paylaşan Yıldırım, yeni teknik direktör hakkında da bilgi verdi.
Aykut Kocaman ile görüştüğünü belirten Yıldırım, "Aykut Kocaman ile adaylığımı açıklamadan önce görüştüm; 'Seçim sonucuna göre konuşuruz' dedim" şeklinde konuştu.
İşte Aziz Yıldırım'ın açıklamaları...
"AYKUT KOCAMAN İLE GÖRÜŞTÜM!"
"Futbol aklımızın başında İmparator Oğuz Çetin olacak! Ekibi ile birlikte çalışıyor. Aykut Kocaman ile adaylığımı açıklamadan önce görüştüm; 'Seçim sonucuna göre konuşuruz' dedim. Ancak kesin bir söz vermedim. Yabancı oyuncularla görüşmeler yapıyoruz, araştırmalarımız sürüyor! Yönetimle teknik direktör konusunu henüz konuşmadık, kazandığımız takdirde ilk hafta oturup karar vereceğiz, bunu açıklayacağız."
"GÜÇLÜ BİR YÖNETİM OLUŞTURDUK"
"Biz güçlü bir yönetim oluşturduk. Tecrübem ve birikimim, bu arkadaşlarla birlikte oluşturacağımız bir havuzda birleşecek. İyi bir takım kurarak, Saracoğlu'nun ruhunu yeniden canlandırmayı, oyuncularla bütünleşmeyi ve camianın bizimle kucaklaşmasını sağlayacağız. Eğer bunları başarabilirsek, vaat ettiğimiz şampiyonluğu da elde ederiz."
"LUIS SUAREZ'E İLGİMİZ YOK"
"Luis Suarez için piyasa koşullarına baktığınızda 132.! Çok geride! 80 milyon € bonservis bedeli olduğu söyleniyor... Yanlış bilgi olabilir. Oyuncu ile ilgimiz yok, acele etmemek ve beklemek lazım! Belli şartlara ulaştıktan sonra seçimden sonra almak daha mantıklı! Bizim görüştüğümüz oyuncular, eğer kazandıkları takdirde, alabilirler. Biz de onların görüştüğü ve camianın kabul ettiği isimleri değerlendirebiliriz. Söyleyip de alamamak daha kötü!"
"EDERSON İLE KONUŞACAĞIM"
"Ederson ile iletişime geçeceğim, onun sorununu öğreneceğim. Eğer gitmek istiyorsa, gider. Dominik Livakovic'i 10 milyon euroya aldık, parasını ödüyoruz ama kiralıyoruz! Bir kişi diyor ki; 'Ederson'un seyirci ile arası kötü, artık oynayamaz.' Böyle olursa, kimse oynamaz! Birleşip, sarılıp Fenerbahçe ruhu ile devam etmemiz gerekiyor."
"BİR OYUNCUYA TALİBİZ"
"Bir oyuncuya talibiz, yarın durumu netleşecek! Şu anki yönetim teklif yaptı, pazarlık yapamıyoruz! Aşağıya indiremiyoruz, yukarı çıkmasın diye çabalıyoruz!"
"BEN DE MBAPPE'Yİ ALACAĞIM!"
"Karşı taraf 'Şu oyuncuyu alacağım' diyor. Yarın ben de Kylian Mbappe'yi alacağım diyeceğim. Alıyorum, ne olacak? Önemli olan iyi bir takım kurmak. Şimdi bunu söyledim, yarın da almadım! Bu mesele değil!"
Muhabir: Altay Coşkun


