Galatasaray, UEFA Kupası'nın Yıl Dönümünü Kutladı

Galatasaray, 17 Mayıs 2000'de kazandığı UEFA Kupası'nın yıl dönümünü sosyal medya üzerinden duyurdu.

Galatasaray, UEFA Kupası'nın Yıl Dönümünü Kutladı 17 Mayıs 2026 10:33 75 Okunma

Galatasaray, 17 Mayıs 2000 tarihinde elde edilen UEFA Kupası'nın yıl dönümü ile ilgili bir paylaşımda bulundu.

Sarı kırmızılı kulübün X hesabından yapılan paylaşımda, "Dört yıl üst üste şampiyon olduk, Avrupa'nın kralı olduk!" ifadeleri yer aldı.

Muhabir: Altay Coşkun