Galatasaray, UEFA Kupası'nın Yıl Dönümünü Kutladı
Galatasaray, 17 Mayıs 2000'de kazandığı UEFA Kupası'nın yıl dönümünü sosyal medya üzerinden duyurdu.
75 Okunma
Galatasaray, 17 Mayıs 2000 tarihinde elde edilen UEFA Kupası'nın yıl dönümü ile ilgili bir paylaşımda bulundu.
Sarı kırmızılı kulübün X hesabından yapılan paylaşımda, "Dört yıl üst üste şampiyon olduk, Avrupa'nın kralı olduk!" ifadeleri yer aldı.
📅 TARİHTE BUGÜN | 17.05.2000 💛❤️4 sene üst üste şampiyon olduk, Avrupa'nın kralı olduk! 🏆 pic.twitter.com/NAd6dvh6K4
— Galatasaray SK (@GalatasaraySK) May 17, 2026
Muhabir: Altay Coşkun

.jpg)
